Singapore TRip

Salam Khamis

dah nak pukul 5 dah. layan HRMIS pun takde faedah. cuma dapat geram dan sakit hati aje. bila beria buat then simpan, punyalah lama tunggu pastu tak simpan pulak. pastu, ada sekali tu kata dah hantar kat bos, tetiba pegi tgk kat bos tak de pulak. hadoi la camni..stress.

~~ dah la tu taknak merungut pasal kerja lagi ~~

nak cerita pasal trip Singapore tu tapi serabut lah. tu lah. kat opis buat keje ok. (elehhhhh mcm bagus jer)

+++++=====++++++++=======

2 Comments (+add yours?)

  1. shahsulong
    Feb 03, 2012 @ 11:13:09

    cuba try https://hrmisone.eghrmis tu.. bila time solat jumaat or jam 6pm di rumah, mmg laju jugak la.

    Reply

  2. mamawafiy
    Feb 08, 2012 @ 15:06:06

    owhhhh baru baca dik oii..hrmis tu dah setel.nasib baik ada pertolongan hehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: