Selamat Hari Lahir Abah

Terngiang-ngiang lagu ni sejak semalam. Semalam hari lahir abah yang ke 66.

Tanpa abah dan mak..siapalah saya hari ni.
Tak mungkin dapat melihat bulan dan matahari..
Tak mungkin dapat apa yang ada hari ini..

Ya Allah kau panjangkanlah usia abah dan mak supaya dapat aku berjasa kepada mereka.

Ya Allah berikanlah kesempatan kepadaku untuk membalas jasa mereka..walau tak diminta…

Posted from WordPress for Android

Selamat Berpuasa

Salam Rabu

Salam Ramadhan hari ke empat..

dekat sebulan juga blog ni tak berupdate

biasala..sayangkan blog tinggal-tinggalkan..

ermmm…apa mau makan buka nanti?

persoalan yang sama hari-hari..

nak masak memang tak sempat lah..saya balik 530 macam biasa sebab pagi tak bole commit nak thumb-in pukul 8 atau 730..nanti merah memanjang dek kerana nak kejar balik awal

sempat tu sempat juga la buat air, goreng ikan masin, goreng telur dadar, masak sayur tumis. 1 jenis je la..tu pun kira ok la kan..

okla..masa dah time..

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa untuk semua rakan…moga ibadah kita diterimaNya…

p/s: buat ibadah takmo menunjuk-nunjuk ye..tak baik..nanti pahala tak dapat, dosa riak pula dapat. ingatan untuk diri sendiri juga.