…langkawi, anybody?…

hi all..
tomorrow i’m gonna leave my office, in a jetplane….to a place of shopping heaven, I would like to refer to Langkawi. (For a meeting, not for shopping)…I think most of us would also like to nicknamed Langkawi to the phrase, right…

so, if you want to have anything from the heaven, just text me, okay…

daaaaaa..

Advertisements

…welcoming new ‘family’ members…

time flies so fast, i even coudn’t find a right moment to sit back, relax and keep on analyzing what happened to us for the past few weeks, i mean US in the office…

and yeah, whether i like it or not, i’m gonna have an additional ‘family member’ in the office, sort of ‘merger’, we will call it for official term in corporate affair. Yes, i like the idea of mergering two different Division with two different-yet-similar function, but please…not now, deep in my heart. It was funny when somebody come to you and ask ‘how can i get 4wD for this VIP for his trip next week’ instead of ‘how i’m going to get this procurement done’. I mean, at first, it was shocked and my head got this ‘red light’ upon this stumble situation. In other words, I’M NOT READY YET….

But, by hook or by crook (i guess the latter isn’t my choice), by Sept 20th we have to MOVE ON…..with the merger and last but not least, the messy ‘moving out, moving in’ process. Waw..what a hard work there!!!

By the way, my dear friends, do wish me luck with the undertaking future…because there’s no guarantee that life will be easy!!!!!

Daaa….

…sakit badan…

UPDATED

untuk dua minggu lepas, rasanya memang saya sibuk tahap gaban lah..
mesyuarat-mesyuarat-mesyuarat dan pada masa yang sama kerja hakiki kena buat jugak..
balik kerja pun, anak-anak dah ready nak tidur..
kesian Wafiy dan Damia…

….kesannya..
badan saya sakit sangat-sangat..
sana sini dah berderap-derap tulang belulang
yang paling haru, lengan saya lebam, sebab terhempap dokumen kontrak setebal 10 inci..
inilah hasilnya:

aduhhhhhh...sakittttttt

p/s: sila abaikan lenganku yg gedabak tu..lalalalalala

masa berurut kat kampung hubby last wiken, mak bidan tu tanya saya kenapa lengan lebam. saya blur kejap…dari riak muka dia tu mcm dia nak kata “kena gigit pelesit” tapi saya teringat kejadian tangan kena hempap dokumen tu…terus saya cakap “kena hempap buku”. muka dia blur semacam, macam tak percaya pulak lah….saya buat selamba jer..

harap-harap lebam ni tak lama lah…sebab ngeri pulak tengok. Damia pun kalau nampak mesti jerit” tek..tek..” (sakit la tu, jgn fikir benda lain okeh..). lepas berurut hari tu lega lah jugak..alhamdulillah…

minggu ni, cadangnya saya bak buat clearance “sale” utk kerja-kerja pending..hahahaha PSU-PSU ku tunggu jer ye sapa yang kena…………..

... ini lah penyebab lebam...(baru siap bind)

…i promise that i’ll love you forever…

huahuahua..
ni apa hal petang-petang ni jiwang karrat pulak?
takde apa la..
sebab sedang mendengar trailer filem Twilight – Eclipse dari radio ni ha…
tetiba rasa macam syahdu jer bila si lelaki sapa tu cakap ayat kat atas tu kepada Bella…
hehehe..haruskah aku menonton filem tu?

…banyak cerita tapi malas…

seminggu cuti, duduk rumah
perasan jadi housewife la pulak..
kira boring jugak kan..bila orang dah biasa berkerja duduk rumah lepak-lepak (sambil buat keje jugak..)
asik tunggu bila lah hubby balik..nak cerita mcm2..(bukan mengadu domba ye..)
cuba bayangkan la jugak..tetiba terpaksa menjadi full time housewife..
aduhai..awal-awal i dah surrender you..
GAWAT jdinya nanti….
actually baaaaaaanyak story
tapi nanti lah, kena filter satu-satu….
la ni nak ….

hehehe layannnnnnnnnnnnn

TIDOOOO..muahahahahaaaa