Selamat Berpuasa

Salam Rabu

Salam Ramadhan hari ke empat..

dekat sebulan juga blog ni tak berupdate

biasala..sayangkan blog tinggal-tinggalkan..

ermmm…apa mau makan buka nanti?

persoalan yang sama hari-hari..

nak masak memang tak sempat lah..saya balik 530 macam biasa sebab pagi tak bole commit nak thumb-in pukul 8 atau 730..nanti merah memanjang dek kerana nak kejar balik awal

sempat tu sempat juga la buat air, goreng ikan masin, goreng telur dadar, masak sayur tumis. 1 jenis je la..tu pun kira ok la kan..

okla..masa dah time..

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa untuk semua rakan…moga ibadah kita diterimaNya…

p/s: buat ibadah takmo menunjuk-nunjuk ye..tak baik..nanti pahala tak dapat, dosa riak pula dapat. ingatan untuk diri sendiri juga.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: