Vanilla Flavoured Ice Cream With Seasalt Caramel Sauce Coated With Golden Coloured Chocolate….

Salam Jumaat

Adoyai panjangnya tajuk entry ni…
Nama pendeknya eskrem Magnum Gold🙂

Alkisahnya..semalam lunch malas nak makan nasi sebab pagi tu budak-budak opis ni jadi rajin pulak gotong royong masak nasi lemak pagi buta kat opis ni. Apalagi…belasah la..tu yang kenyang sampai ke petang (kononnnnn)

Lunch tu pegi kafe bawah beli eskrem ni je la sebab teringin pulak makan eskrem panas-panas ni…

Saje je upload dalam IG..

image

image

Rupanya…eskrem ni baru kat Malaysia ye..akak tak tau pun adik-adik..main beli je. Takde niat pulak nak menunjuk makan eskrem baru🙂

image

Rupa paras luar sebelum bukak

image

Rupa paras sebelum ajalnya..

image

Rupa paras masa tengah ngaappppp…

Ada yang tanya kenapa kaler gold tu..rasa durian ke? Hahaha…mana ada duriannya. Itu kononnya eskrem disaluti gold la tu..rasanya sama mcm coklat je. Cuma eskrem kurang muak sebab coklat tak banyak. Coating dia pun tak tebal mcm magnum biasa tu..tapi memang layan la…

Pergila try sekarang…

Posted from WordPress for Android

1 Comment (+add yours?)

  1. kankerpayudara894
    Mar 16, 2014 @ 11:52:41

    Terimakasih informasinya gan… http://goo.gl/PQ9aPU

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: