Dek kerana spek mata Betty itu..

Salam Khamis…

Alkisah…
Last saturday. Kami pergi MU dengan hajat nak beli beg sekolah wafiy. Apa? Baru sekolah 2 bulan lebih dah beli baru? Iye…anak saya ganas…dah rosak beg sebab diseret-seret macam lembu gamaknya..
Selepas beli beg tu, macam biasa Damia pun tumpang sekaki nak beli barang dia la kan..which is…..tadaaaaaa….

Spek mata Betty in the house!!!

Kalau masih ingat Si Betty tu..ala…telenovela Yo Soy Betty La Fea dolu-dolu kat NTV7…

Sudahnya semua kanak-kanak kat rumah abah berebut spek nan satu dan murah itu🙂

Anas Konas The Jonas….pon boley…

image

image

Ziyyad Cikgu Bedol pon tumpang sekaki…(why Cikgu Bedol? Sbb muka serius masam tak boleh blah mcm Cikgu Bedah Adik Manja tuuu)…why you are so serius adik oiiii? Tak faham mama….

image

image

image

image

Damia….haruslaaa…dialah Betty sebenar kan🙂

image

image

image

Okaylah..kepada sesiapa yang berminat dengan spek mata kegilaan ramai ni…murah je ok..RM2. Di kedai MU..sila gogel mana lokasi MU terdekat dengan anda. Dannn…ada 3 warna pilihan..tak sempat snap lain warna..hahaha…memang bukan blogger tegar kann..

Sekian, entry ni takde kena mengena dengan usaha promosi kedai MU mahupun NTV7 atau Si Betty…

Posted from WordPress for Android

1 Comment (+add yours?)

  1. shahsulong
    Mar 06, 2014 @ 17:27:04

    hahah… comel ja!!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: