Macam tau tau je kan

image

Memang semua orang dah tau pun kan..yang orang keje gomen dah dapat gaji Oktober hari ni..iyelah sekarang semua maklumat kerajaan dah dihujung jari dan telinga kita..apa nak dikata…

Tengok tu…mencanak-canak promo sales sana sini kan…menggoda betul. Mana lah saya tak tergoda kan kan kan (lahaiii alasan je tu cik kak..awak tu kalau tak membeli memang tak sah)

Tapi..beringat ye kawan kawan keje yomen termasuk diri ini sendiri…gaji November lambattttt lagi so berjimat cermat sikit ye…hehehehe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: