Baju raya haji punya cerita…

Salam rabu..

Baju raya haji dah sampai…

image

 

Cantik tak cantik tu masing-masing punya mata lah kan.. yg penting saya suka purple so purple adalah cantik sgt di mata saya. Baju ni kurung pahang cotton ready made beli online aje..bisnes member uitm saya so saya support lah..dh byk pasang saya beli dgn dia ni. Harga sangat berbaloi dan free postage. Mudah berurusan dengan dia..kata kawan kan…kalau ada yang berminat sila ke page FB Melati Cotton Boutique. Insyaallah anda berpuas hati (saya x dpt apa apa komisen tau dok promote ni..tolong bisnes kawan je)

Ni pulak baju raya jgk tapiii belum siap…

image

Kain sari pure dari Hyderabad, India ni saya kirim last month kawan opis saya gi kursus di sana. 6 meter..tau je la kain sari memang panjang giler. Harga murah juga. RM 85 je. Saya tempah baju kurung moden plus dapat baju kurung Damia 2 pasang..

Itu je la nak cerita..daaaaa..tatatatata

Leave a Reply

