Whatsap dari teacher Ziyyad

image

Amboiii mentang lah zaman teknologi kan. Teacher taska pun mampu pakai smartphone uolssss🙂

Teacher taska Ziyyad memang rajin whatsap gambar Ziyyad kat saya…. best jugak dapat tengok keletah anak masa tengah penat-penat kerja kan. Ada kawan pernah komen, eh takde kerja ke teacher tu dok whatsap bagai kat kau? Bagi saya simple je..I take it as positive as I can. Buat apa nak tak tentu arah pikir negatif. Tak baik tau ada prasangka pada orang lain. Bukan laah nak kata saya ni baik benar orangnya tapi entahlah..I think it is normal for human. Like good than bad. Saya fikir teacher tu memang ikhlas nak bagi saya share kerenah anak saya even tak depan mata. Good enough for a working mother like me..I believe. Eloklah jugak dia dok snap pic anak saya dari saya tak tau dia buat apa masa tu kan..hmmm u got what I mean tak? Maksudnya pada waktu itu sya tahu dia dok belek anak saya bukannya tinggalkan anak saya macam tu je kan…ni ha nak share gambar yg dia hantar

image

image

image

image

image

Bukan takat gambar je yg dia whatsap kan..jika ada keperluan ziyyad yang tak cukup pun dia akan cepat cepat whatsap..eloklah kan..mudah komunikasi dan nak sampaikan info. Harapnya saya dapat jaga good relationship ni sampai bila-bila lah. Bukan semasa saya perlukan pertolongan dia saja…

P/s: mood gembira hari ni sebab esok saya mula cuti panjang til next wednesday. Boss dah approve cuti..I nak jalan jalan utara nooooo….

Leave a Reply

