Kenangan….

Salam Selasa…
Alhamdulillah ziyyad dah recover. Not fully but progressively..biasalah budak nak besar. Patutnya pergi klinik check up 6 months hari ni tapi terpaksa tangguh ke esok sebab petang ni Menteri baru nak jumpa..layannnn
image

image

Alkisahnya hari ni.nak share gambar family saya 41 tahun dahulu. Ini kakak saya no 2 share kat FB dia..sangat memori sebab gambar ni tergantung selama ni kat living hall umah abah

image

Ohya masa tu ada 2 org je anak mak abah kita…Along yg berdiri tu. Which is mcm wafiy saya tengok. Dan Angah adalah budak pompuan atas riba wanita tercantik tu (mak saya). Saya tengok macam Damia lah Angah ni..biasalah anak sedara mmg ada iras sikit kan..Muka saya macam abah, kan..biasalah anak abah hehehe..

Terus saya terfikir…nanti raya tahun ni nak kumpul adik beradik semua (yg sekarang dah jadi 11 orang) amik gambar macam ni sama-sama…sebab selalunya tak dapat amik gambar full semua adik beradik ada. Tahun ni mesti amik supaya dapat gantung gambar tu nanti kat rumah masing-masing..insyaallah.

Because i love my family so much…and i’m sure you all do so…

Okla gotta go now…take care ye semua…

Posted from WordPress for Android

Leave a Reply

