Hari ini….

image

image

image

Salam Isnin kawan-kawan

Hari ini secara rasmi tamatnya cuti bersalin saya 3 bulan yang indah permai. Bermaksud bermulalah episod hidup seorang mama anak 3 yang berkerja ini..sobsob..Sedih je yelah nak tinggal anak-anak 5 hari seminggu kan..
Pagi tadi dah hantar Ziyyad..sebenarnya seminggu lepas dah mula hantar Ziyyad ke taska. Saja nak kasi familiar dgn suasana taska. Kesian jugak tgk baby yang ditatang bagai bulan purnama selama ini diserah ke tangan orang lain tapi sebagai mama saya kena kuatkan hati dan semangat. Saya ada amanah dan tanggungjawab yang perlu dilaksanakan. Untuk negara demi agama dan bangsa. Insyaallah saya akan selalu kuat dan tabah. Doakan saya ye..terima kasih in advance.

Rutin harian kat pejabat pagi-pagi mengadap boss tercinta (mana anak2 tak muka mcm cina). Dekat sejam bersembang hal kerja yang tertinggal, syukur my boss sangat okay dan supportive. Terus minta kebenaran nak keluar after lunch bawa Ziyyad ke klinik utk cucuk 3 bulan. Nanti saya update perkembangan Ziyyad ye..untuk rujukan dn.kenangan di hari muka.

Now nak settle kerja yang mana boleh settle. Breakfast mcm biasa skip lagi bila di pejabat ni..faham je la. Kdg sampai sejuk air.

Okla….sampai jumpa lagi…semangat semangattttttt

Leave a Reply

