kisah melayan tekak

Salam Rabu

Petang semalam ada request dari Tuan Beso nak makan Mee Bandung. Siap sms petang tu dia akan singgah kedai beli mee dan bahan-bahan. Hehe suspen je, jangan la ingat saya ni pandai sangat masak. Sebenarnya ni kira Mee Bandung segera la sebab saya pakai instant paste aje. Beli dari kawan, orang Umbai. Sedap jugak bila dah jadi tu (cheittt sebenarnya memang instant paste tu dah sedap kan)…

Kuah tak pedas sangat, Wafiy dan Damia pun boleh habis sepinggan tu…

Pastu, jamu tekak dengan eskrem pulak….lantakla Mak Buyong…Tuan Beso belikan 4 kon Cornetto untuk kami sorang satu. Esok-esok kena gi check up, sure gula naik..ahhhh gasakkkkkkkk…..

ok la tu je…babai…

1 Comment (+add yours?)

  1. lia
    Oct 03, 2012 @ 15:38:53

    Hehehe..mak buyong ngan makanan memang tak boleh dipisahkan..đŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: