layan mood…

Salam 27 Ramadhan..

lagi 3 atau 2 hari je dah nak raya…

persiapan saya biasa-biasa je, almaklumlah Mak Buyong..

anak-anak lebih diutamakan..nak-nak si Damia tu..baru beli kasut/ baju baru terus nak digayakan..adoyai…

sekarang mood kerja adalah merudum sangat-sangat..ramai kawan dah balik kampung beraya…saya ni tak kisah sgt pasal balik kampung tu, tapi malas sangat nak pergi kerja….kampung tu 30 minit je dah sampai hehehe..

layan je la aksi kanak-kanak tahan lasak ni..buat apa pun, mama sayanggggggggggggggggg sangatt

Kat Bukit Melawati hujung bulan Jun…

okla..jom jom kemas-kemas office, esok dah cuti..yahuuuuuuuuuuuuuuu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: