mood raya dah datang..mood keje?

ke laut la…apa lagi

kalau tidak takkan la ada 2 entry dalam satu hari ni..hehehe

tadi lunch break sempat melayan mood raya..beli tudung je..

fuh, ramai giler manusia giler bershopping kat Ariani Bangi tadi..maklumlah ada sale raya plus orang gomen dah dapat bonus..sampai bersenggol senggolan..cuma tak sempat cubit cubitan je kat makcik yang siku perut saya tadi…choiii betul….sakit tau..

ehem..dalam sakit-sakit tu….dapat gak la 2 helai..tu pun dalam sejam gak mencelah-celah di ketiak manusia lain

boleh tahan la sale..tak la gila-gila sangat..berkenan dengan 1 tudung chiffon tu..sangattttt cantik..3 layer..tapi harga mak kauuu…..lepas less discount RM250 tu….telan air liur je la. Dapatla kad member kaler pink tu..jadi laaaa…

yang purple untuk mak, yang orange untuk saya hehehe

p/s: balik ni sah kena perli dengan tuan beso…sakan shopping..sebab terserempak dengan member opis dia kat Ariani tadi…

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: