Selamat Datang Ramadhan Al-Mubarak

Salam Isnin

menjelang Ramadhan Al-Mubarak

sambil-sambil belek katalog Tupperware edisi terbaru yang ada offer set mangkuk purple dapat kurma 1/2 kg ni..hati jadi sayu..

kenapa sayu? entah..sayu sebab fikirkan sempat ke nak sambut ramadhan nanti..macam rasa tak lengkap lagi diri ni nak menghadapi bulan mulia tu..sebenarnya..sayu sebab kekhilafan diri dalam menguruskan amal ibadah pun iye jugak..bab tu tak nak la cerita *maluuuuu*

ok la kawan-kawan yang masih larat nak berpuasa sunat dan ganti tu, dan melakukan lain-lain ibadah yang digalakkan menuju Ramadhan ni, teruskan lah usaha anda..insyaallah, Allah Maha Melihat, Mendengar, Mengetahui dan Maha Penyayang…

semoga hari-hari menuju Ramadhan kali ini, dapat diisikan dengan penghayatan sehingga menjelang penghujung Ramadhan…

*nak nangis jappppppppppppppppppp*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: