jangan tiru macam saya

Salam Isnin

half day sudah gone..what about the next half day? Mesyuarat back-to-back dah habis..nasib baik tak dragged ke lunch hour.

kenapa pulak tajuk macam tu? iyelah, saya kan pemalas sangat sejak akhir-akhir ni, jadi sila jangan tiru macam saya ye ibu-ibu sekalian.

selain tu, jangan tiru macam saya jugak, pakai bendalah ni masa pregnant, unless korang memang jenis diva lah kan…

………

 

………………………..

nampak cam kasut biasa je kan..

 

…..sekali 3 inches heels daaa

apa nak buat, kasut pregnant Modermum tu boleh pulak tertinggal kat kete satu lagi. Belasah je la kasut apa yang ada..sebab ada meetings. Kalau tak ada meeting memang tak pakai dah kasut heels 3 inches ni. Buatnya terpelecok tak ke naya jemah oiii….Ada kasut lain tapi laaggiiii tak boleh pakai…

ramai orang marah tadi bila nampak saya pakai heels ni (yang tau saya pregnant la..yg tak tahu tu nak buat camna kan..diorang tgk biasa je la). minta maaf la akak-akak prihatin..saya terpaksa ye..thanks for your concerns..

ahem…kena cepat-cepat sambar kasut pregnant sepasang lagi kasi buat spare kat office ni..hehehehe

p/s: dah 13 minggu pregnant, tapi saya rasa perut ni tak besar-besar..perasan saya kah?

Leave a Reply

