buntu mau masak apa

Salam Rabu

*buat-buat lupa hari ni konsep WW

suami dah masuk 5 hari puasa

yang isteri ni tak pernah sekali pun masak untuk suami dia berbuka *aduhhhaiiiiii kesian suami dia*

buntu…..tak tau mau masak apa..malas lagi la memang sedia ada…

pic googled

(ala lalalala comelnya anak dara niiii….)

ok ok petang ni nak balik awal singgah pasar beli lauk basah..mau masak sikit..masak lemak taugeh dengan tauhu dan udang kecik, ayam masak kicap suhun…harap2 kuat lah keazaman nanti…..kepada yang berpuasa tu, semoga Allah berkati ibadah anda dan diberi ganjaran yang sewajarnya..selamat berbuka puasa nanti!!!!!

p/s: setelah dengan tak malunya menjaja kemengidaman nak kan kopok losong, alhamdulillah ada opismate baru balik mencandat sotong kat Pulau Kapas nak bawakkan esok..yahuuuu…ada gak 2-3 orang kawan nak beri minggu depan lepas depa balik kampung..alhamdulillah!!..i am blessed with you all nice people!!!

4 Comments (+add yours?)

  1. t
    May 31, 2012 @ 18:29:20

    so ap yg u masak dear? hehe.. btw u n family sihat?

    Reply

  2. mamawafiy
    Jun 01, 2012 @ 08:55:11

    tie, sudahnya i tak masak apa pun..abang yg puasa tu ajak makan pizza jer hehehe

    Reply

  3. wahida
    Jun 01, 2012 @ 12:20:25

    aku ada lagi dua hari nak kena ganti puasa…
    bila nak start balik ni? adoi la hai…

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: