KidZania at The Curve, KL

Salam Selasa

……………………. ntahla tak tau nak tulis apa dah…………………………….

mcm nak pergi KidZania la pulak,,ala kan sana-sini orang tengah kepochi cakap keseronokan KidZania ni..tapi bila gugel alamak a bit pricey la harga admission fee dia….tapi unik la tempat ni (daripada bawak anak-anak ke Disneyland Hong Kong baik pergi KidZania je kan. save A LOT!!)

* pic courtesy of Google * 

okeh la will try gugel more before go..jom klik sini..malam nanti kita klik sini ye kawan-kawan. eh kalau korang free sekarang dan berminat sesangat macam saya ni, klik sekarang pun tak pe hehehee (sangat sangat teruja lah bila dah gugel sikit-sikit tadi..best ngalahkan Disneyland)

babai got to go….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: