Renungan Hari Ini

Salam Jumaat semua…

want to share Renungan Hari Ini:

pandangan saya:

setuju sangat dengan ayat-ayat di atas. Sibuk dalam kehidupan samada kerja ke, rumahtangga ke adalah normal kerana itu adalah lumrah kehidupan. Kalau tak sibuk banyak, sibuk sikit. Itu yang membuatkan hidup kita penuh dengan rencah. Saya insaf sebab selalu sangat merungut pasal sibuk. Dah, lepas ni tak nak merungut-rungut sangat pasal sibuk ni. Apalah hidup tanpa kesibukan samada yang terpaksa atau dibuat-buat, kan?

cerita lain:

Pagi tadi on the way pergi kerja, dengar lagu Penerang Hati – 6ixth Sense dengan Saujana..kumpulan nasyid tu. Rasa nyaman jer dengar lagu macam tu nak-nak hari Jumaat ni..kira ikut tema la tu…layan lirik lagu jap ye

 Mencinta Mu tenangkan jiwa
Merindu Mu hatiku selalu
Hanya diri Mu satu cintaku 

Oh takkan mampu ku jauh dari Mu
Satu nafas ku harap Kau ada
Hanya pada Mu Tuhan ku rayu

Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

 Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi

 Jangan pernah kau menjauh
Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

 Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi

 Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku
Kau terangi aku

 Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi

Have a wonderful and blessed Friday……

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: