SBPA

malas nak cerita panjang-panjang pasal Skim Baru Perkhidmatan Awam (SBPA) ni..sebab semua orang boleh gugel je kan..dan tak semua orang minat nak cerita pasal hal ehwal gomen, saya rasa.

just for my record, this is what i’ve done today…

moga-moga dipermudahkan

harap-harap apa pun pilihan kita, moga Allah tunjukkan jalan yang benar………

4 Comments (+add yours?)

  1. lia
    Dec 21, 2011 @ 17:07:24

    Lia pun sign jer kak. Tapi umur bersara tetap pilih 56 tahun.
    Insyaallah, rezeki Allah tu sentiasa ada.

    Reply

    • mamawafiy
      Dec 21, 2011 @ 17:11:49

      akak extend sampai 60 ko….sebab fikirkan diriku akan cargas sehingga 60 hahaha tak padan mengeluh penat hari2 tu..ada hati nak extend

      Reply

  2. aishahkay
    Dec 22, 2011 @ 09:35:19

    aku baru siap isi. ;D

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: