mengejutkan…

Salam Khamis..

tup tup dah hari Khamis kan..

rasanya baru je Isnin hari tu..

saya dah balik ke office hari ni..rasa rindu pulak nak blogwalking/ blogstalking…

hari ni dtg2 office jer..ada ‘hadiah’ dari Libresse menanti..dapat sample Libresse lagi buat kali kedua..thanks to the marketing!!!! mmg best Libresse..

dan agak shock bila dpt tau..post saya pasal Bajet 2012 kat sini pada 7 Okt adalah the most hottest view saya dapat..221 views. maybe bagi blogger lain dah tak heran angka ratus2 ni…tapi bagi saya it’s a good signal. Org ramai makin pandai guna teknologi IT untuk dptkan berita perkembangan negara..honestly i feel so happy. Entah, saya terlalu patriotik ke kot. Tapi..gembira tetap gembira. Walaupun maklumat dlm post tu tak seberapa, it’s worth writing. Memang tak ilmiah mana pun post tu tapi the point is ianya dapat membantu. maybe somebody tengah google nak tau sgt iye2 samada beliau akan dapat bonus ke, samada akan dapat naik gaji ke…at least it helps. Usually saya mmg tak rajin tgk statistik blog ni. Tapi sebab dah agak ama tinggal (lama ker?) sekali sekala kena semak stat jugak kan.

(Oklah..jgn la expect blog ni akan tulis mcm tu selalu ye…sebab this is an open blog…apa yg terlintas, itu yang saya tulis)

Have a nice Thursday people!!!!Keep on the good things and let us throw away the bad ones….

p/s: rasa ajaib dgn kuasa Allah. Mia demam for the past 3 days upon my departure to Langkawi. But, dengan izin Allah jua dia sembuh malam tadi lepas tidur bawah ketiak mama. Papa dia pun heran. Itulah, janji Allah memang benar belaka!!!

Leave a Reply

