Ramadhan 11: Doa yg dimakbulkan

Salam Khamis
Hari ni saya MC lagi, dari sakit mata bertambah pulak demam. Sampai Mia pun blh rasa badan mama yg panas subuh tadi. Keluar ayat yg mengharukan saya..dia suruh saya mkn ubat. budak kecik pun tahu take care.
Iftar tadi mmg dh lembik coz sahur x mkn apa, lagipun tak ada selera.
Oh ya, tajuk kat atas tu saya saje ltk camtu sbb saya btl2 rasa doa saya sabtu lepas dh dimakbulkan Allah. Masa tu Mia tak sihat. Kat kg sg besar masa tu. Saya kesian sgt tgk dia sampai saya doa Ya Allah biarlah saya yg sakit jgn anak saya. Mmg bln Ramadhan bln mulia, Allah kabulkan doa saya.Mia ok, saya pulak demam, redha je la. Sya lagi prefer sya demam dari anak2 sbb kesian klu anak2 sakit.

Ni gmbr juadah iftar semalam. Siaran tertunda..okla nak tido.gudnite!!

Posted with WordPress for BlackBerry.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: