Ramadhan 10: Sakit mata dan aktiviti hari ni

Salam Rabu..
Today takde WW psl byk benda nak merapu hahahha
Hari ni saya Sakit mata lagi so mmg dah diharamkan ke opis. Takut infected kat org lain. Naya jer. Dah la nak raya ni kan (Elambat lagi la)
Jap lagi kena gi klinik. Malas btl nk ke kinik. Tp sbb nk dpt ubat coz dh x tahan gatal dan rasa mcm nk tersembul biji mata bila sujud tadi. MC tu x dpt pon masih ok lagi coz cuti rehat byk lagi. Malas nk mtk MC gara2 pengalaman pahit direject dulu huwaaaa

Oh ya duduk di rumah tanpa anak2 adalah sgt busan. Plan hari ni nak gi klinik. Then buat cookies kalau rajin la hehehe. Harap2 saya rajin. Then nak kena beli fiilter Bio Aura pulak kat Seri Kembangan. Ni pun klu rajin la.
Skrg tgh baca buku ni ha…best jgk wpon ayatnya skema2 belaka. (Quran dah baca skit pagi tadi hehehe). Buku ni sgt best. Ttg realiti politik masakini. Ttg sandiwara org politik Malaysia yg sanggup jatuh menjatuhkab antara satu sama lain disebabkan pangkat dan harta dunia. Saya bkn suka politik sgt tp akhir2 ni kena ikut rentak kerja semasa. Faham2 je la ye keje gomen ni yer. Baca buku ni buat saya terfikir perkaitan kerja saya dgb situasi dlm buku ni. Mmg ada kaitan. Mmg kena baca sampai habis la ni.

Okla sudah la membebel. Air mata dah nenitik ni bkn psl sedih, psl sakit ni ha. Nak siap2 ke klinik. Dan lepas tu teruskan plan di atas.

Selamat Ramadhan ke 10 semua. Moga diberi kekuatan menghadapinya.

image


Posted from WordPress for MyGalaxy Tab

6 Comments (+add yours?)

  1. shahsulong
    Aug 10, 2011 @ 15:08:10

    semoga cepat sembuh..

    Reply

  2. wahida
    Aug 11, 2011 @ 11:59:17

    sakit mata lagi ke? cepat baik ye…

    Reply

  3. wahida
    Aug 11, 2011 @ 12:00:13

    salam dear, tengs drop by my blog n drop ur comment…awat tak follow sekali? huhu..

    errr, mana kolum follower awak?

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: