Iftar 9- apa pun x sempat!

Burppp…kekenyangan lagi ni..
Kembung perut coz minum air byk sgt
Mata pun dah layu2 je ni ha

Hari ni mmg tak sempat masak apa. Selain keje opis yg melambak dan acara mesyuarat tak henti2, dan virus sakit mata yg merenyam renyam ni, I reached home at 6.45. Jiran dh sengih2, tau la tu I x sempat masak today!
Beli lauk kat kedai dpn je. Bukak peti ais nmpk tembikai beli semalam. Ahah!apa lagi..terus blend buat jus…tu yg kembung semacam je skrg ni. Apa taknya, dekat 5 gelas minum tadi…
Jumpa lagi esok!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: