dah cuba….

Salam Khamis semua..

hari ni ada miting lagi..tapi belum start lagi..

nak citer pasal mekap..tak pernah2 kan..tapi just nak buat review on this product. baru-baru ni kawan saya mrharis ada post gambar bedak ni kat sini..saya pun tgk sekali lalu camtu jer la..mmg ada plan nak beli compact powder since dah habis..tgk gambar post dia mcm menarik jer..tapi tgk2 gitu jer la..coz sy mmg tak mekap sgt pun cuma pakai bedak jer..

tup2 masa lunch dgn cacah semalam, singgah kat Watson saya sudah diperdaya oleh SG itteew..dan terbeli lah bedak ini..dah bayo baru teringat mrsharis ada citer pasal bedak ni..

the name as it shows..

pagi semalam dah guna..hasilnya..hmmm senang nak apply, tapi rasanya senang jugak habis coz dia lembik..bukannya powdery. tapi hasil bedakan nyer ok jer kat muka saya ni..cacah jer yg puji lebih2 kot…hmm kesimpulannya tak rugi la beli bendalah ni…

bak kata mrsharis, yg ini pun ok la..tak gitu lia hahahahaa…

3 Comments (+add yours?)

  1. liya
    Jul 14, 2011 @ 14:16:37

    hehehe..best kan, senang nak apply. Tgk tu..dermabreathe tau..jgn memain…;)

    Reply

  2. aishah
    Jul 14, 2011 @ 15:51:52

    siapa yang memperdaya, aku atau salesgirl? hehe..
    betullah sally, takkan aku nak tipu…
    serius muka kau nampak lebih berseri dengan bedak baru ni..
    auw!
    muka aku berminyak, tak sesuai nak pakai pesen2 cream/mousse ni..
    kalau tak tentu aku da membeli… 🙂

    Reply

  3. mamawafiy
    Jul 18, 2011 @ 09:47:04

    lia: senang…tapi takut byk sangat pakai nnt jadi topeng pulak hihihi
    cacah: aku pun berminyak gak..tapi ok jer..try laaa

    Reply

Leave a Reply

