breakfast (laju2 yer….)

Salam Selasa..

jom makan laju2…jap lagi ada miting huhu…

boleh la..dari tak ada makanan kan..syukurrr

jgn tanya cukup ker makan cereal jer…sbb jwpnnyer mmg tak cukup (sah2 perut tempayan kan..). tapi ni je la bekalan makanan yg ada dalam bilik opis ni buat masa ni. takkan nak makan popia simpul ikan bilis pulak pagi2 kan🙂

lately, mmg ni je la menu saya breakfast. kalau tak cereal, makan biskut cream cracker Hup Seng jer..mudah dan cepat…kalau ikutkan hati mmg nak makan nasi lemak telur mata hari2..tapi hmmmm…tak dapek nak menolong…(elok jugak, tak byk lemak tepu sbb badan ni mmg dah sedia gems hahaha).

korang makan apa biasanya pagi2?

4 Comments (+add yours?)

  1. liya
    Jul 05, 2011 @ 09:43:10

    wow..’pecah laju’ yang sihat..hehehe

    Reply

  2. shahsulong
    Jul 05, 2011 @ 14:02:09

    pagi tadi saya makan bun bilis dan air teh 3 in 1.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: