meet my new helper!!!

Salam Isnin..

alhamdulillah so far hari ni agak menyenangkan. Mesyuarat di pagi hari, tetapi i managed it very well. even i’m short-staffed for this whole week (Ramzi gi Korea- gantikan saya so jgn byk bebel hehe, Watie pergi kursus wajib PTD kat IKWAS Kluang- good for her and Leong ke AES Lab- thanks for make my works easier..)

hari ni nak share 1 wonder-magic home gadget which i loveeeeee to the bit:

taddaaa..meet my new helperšŸ™‚

well, saya jumpa review of this product kat Utusan Malaysia last Friday..sekali baca fuhh terus tertarik gitu..pasalnya i found that kerja2 mengemop habuk lantai di rumah saya sangatlah leceh pasal everyday kena mop (kalau rajin hehehe) sbb habuk cepat sgt naikĀ kat umah saya tu. plus, saya tak ada masa dan kesungguhan dan mengusung conventional mop yg sedia ada tu..letih tuu..(alasannn)..

saya bagi 10 bintang utk product ni, mmg berbaloi2..harga RM38.90 sahaja, boleh didapati di semua shopping mall nationwide. Price may vary according to mall (saya dapat discount 10% masa beli ni kat Tesco BB Nilai). dia dtg dengan batang mop dan 10 helai wonderdust cloth tu…bestt woooo..nanti semua habuk akan dtg melekat kat cloth tu. nak psang mudah jer..tak susah dan langsung tak berpeluh..anddd..jimat juga pasal satu helai boleh pakai 2-2 belah..once dah kotor sbelah boleh change to another side….no water needed and hassle-free..kalau agak2 nampak habuk jer trus sambar bendalah ni..zapppp terus hilang habuk (mind u, saya ni mmg rimas nampak habuk…rasa gatal tgn jer nak sapu..tapi sbb dah pemalas tu sebati dlm jiwa..hemm pandai2 la cari produk yg memudahkan mcm ni..)

ok la cakap banyak pun tak guna..silalah try kalau nak tahu keberkesanannya. It really worth buying. Even encik abang pun gembira dgn produk ni…siap komen2 kat FB saya lagi tuu….tapi kalau produk ni tak la best mcm yg saya katakan ni, mintak maaf awal2 yer….biasalah saya manusia biasa!! ok gotta go!!!

4 Comments (+add yours?)

  1. shahsulong
    Jul 04, 2011 @ 13:56:00

    ingatkan akak dah ada bibik baru, he he he

    Reply

  2. liya
    Jul 04, 2011 @ 14:32:36

    nk kena cari gak nih..hehehe

    Reply

Leave a Reply

