damia demam…

kesiannnn...

saya cuti hari ni, semalam pun sama. sbb Damia demam..batuk teruk sampai kahak penuh kat dada..siap kena amik oksigen (nebuliser) kat klinik..ini kali kedua dia demam tahun ni..dan kali pertama kena amik nebuliser.heran jgk since bila la dia mewarisi asthma kedua-dua keluarga mama dan papanya nih😦

kesian tgk Damia..melepek jer…yg paling letih tu dia asyik nak berkepit jer..tido pun nak atas dada..haiii tak lena tido dibuatnya..tapi takpe la kita dah dewasa tak tau mcmana kanak2 sakit kan…lagipun anak sendiri..layan jer la.

hari ni ok skit..demam dah lega..cuma batuk kahak yg banyak lagi..doakan Mia cepat sembuh yer….

 

2 Comments (+add yours?)

  1. liya
    Jun 27, 2011 @ 16:25:32

    Sian mia aunty ni..auni pun baru jer kebah demam tu. Lepas jer demam surut bintik2 merah lak naik 1 badan..viral fever..

    Get well soon yer mia..

    Reply

    • mamawafiy
      Jun 27, 2011 @ 16:34:15

      hmm mmg kesian dia, lia. sepanjang mlm asik batuk jer coz kahak pekat dan takmo keluar. dahla mkn ubat bapak punya susah..bdn panas sgt2 sampai akak bogelkan dia, bukak ekon kuat2 dan selimutkan dgn towel basah. tu pun x surut sgt panasnya. auni lagila kesian kan..psl baby lagi..mmg musim viral fever kot…

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: