…R.O.J.A.K

Monday everyone….

alahai malasnyer laaa nak keje hari ni, since sakit perut akibat makan lauk kenduri semalam. dan rasa homesick kat rumah sbb lama berkursus (sambil berjalan) di Kuala Terengganu last week..

sampai office tak on laptop lagi dah kena terjah dengan orang office sebelah..ayooooo spoil my mood la…ikutkan hati nak buat tak peduli jer tapi fikirkan kerja dan relationship tu layan kan jer laa…

beberapa perkara menarik (yer ker?) tapi malas nak taip panjang-panjang:

1. saya tak suka orang lepas merokok cakap depan-depan muka saya ye. busyukkk tahu tak? (walaupun husband saya smoking, tapi beliau tak hisap merata-rata dan pastikan kumur mulut dan basuh tgn selepas smoking)…dan terpaksa tahan nafas selama hampir 30 minit bercakap dgn bau busyukkk tu haippppppp menciiiiikkkkk😦

2. sia-sia je buat Horlicks 3 in 1 Lite pagi tadi, sampai sudah tak diminum..kesiannn

3. boss tak ada tapi serupa ada daa..coz bigboss cari saya la pulak..masak la camni..

4. nak upload gambar lawatan ke Kuala Terengganu hari tu tapi ya allah saya BETUL BETUL MALASSSSS..tunggu waktu rajin la

5. gembira sbb dapat sambar 4 ketul batik Terengganu hahahahaa..gelak syaitonnn kejap yer…..gembira jgk psl husband saya tak marah ponnn…..pasal duit saya bukan duit dia hahahahahahaaaaa….puas hatiku!!! kalau mintak duit dia nanti rasa serba salah pulak nak belanja mengikut hawa nafsu..ni pakai duit sendiri senang….biasanya dia akan membebel jugak tapi kali ni tiada pula bebelan.. 🙂

6. semalam dapat gembirakan hati mak abah dan adik beradik….semoga kita dapat hidup bahagia selamanya dalam kasih sayang Ilahi ini…

7. jalan lengang sepanjang perjalanan ke office..owh ya musim cuti sekolah kan….nyamannnnnnnnn

8. PSU saya baik..dia tolong siramkan bunga dalam bilik office saya sepanjang saya tiada…nak kasi dia souvenir la esok!!!

okeh tu je..dah malas dah nak taip panjang2..have a nice Monday everyone!!!!

2 Comments (+add yours?)

  1. LIYA
    Jun 06, 2011 @ 16:55:28

    weheeee..bestnya g bekerja sambil bercuti. Saya pun perlukan cutiiii tp tkde prg nak bawak…sob..sob..sob… :’)

    Reply

    • mamawafiy
      Jun 06, 2011 @ 17:04:24

      best skit jer lia..sbb bdk2 dok jln2 dgn papanyer😦 while i’m in the training..hampesss jer dgr citer wafiy dan mia kata gi sana-sini..tgk boat la..tgk wau la..haiiii….sabo je la

      Reply

Leave a Reply

