(updated) GARANGNYER………..

okeh..tarik nafas panjang2..sabo banyak2 sebelum menulis…

kat opis saya ni, mmg tak semua officer dapat parking kat basement. sebab ramai sangat gred 41 above kat opis ni. kira saya bertuah dapat parking kat basement ni..alhamdulillah. tapi…yang tak sedapnyer, ada petak parking dikhaskan siap tulis jawatan pon tak guna pasal ada jer mangkok hayon nak memblock petak saya HARI-HARI…haishhhhhhh gerammmmm jerrr tau..saya tak kisah org nak block tapi pandai2 la. jgn la owner blom masuk awak dah block. tu aniaya namanya. dan kalau tak block pun, dia park kat ruang belakang petak parking yang akan menyusahkan saya nak bawak keluar kete masa nak balik nnt…selalu amik masa 15 minit jgk nak keluarkan kete..ada opismate tegur :tu la akak bwk kete beso sangat (kete laki saya la tu..since laki saya bwk kete saya skrg ni): tapi persoalannya SALAH SAYA KE KALAU SAYA NAK BAWAK KETE BESO? hatta saya nak bawak LORI KONTENA pun boleh sebab saya punya parking tu.yang hang sibuk block kete saya tu apsal? aishhhh boleh gaduh macam ni…

jadi, sblom saya bergaduh (cheewahhh hebat ke ko nak bergaduh2 ni?) saya amik keputusan….block kete org lain..ehhhh takde la lawak jer..saya nak minta guard clamp 2 bijik kete bodoh tu jap lagi..hahahahaha puas hati saya…sebab saya dah bagi peluan almost 6 months to them to be good to me but since diorang pun buat donno…siap la kamu yer…………….

so, garang tak saya?

update: 6 bijik kete tak bertimbangrasa telah diclamp dengan jayanya hari ni..kita tgk ptg nanti camne..baru dpt tgk muka tuan punye keter tu camner okeh!!

4 Comments (+add yours?)

  1. LIYA
    May 26, 2011 @ 11:33:09

    pergghhhhh..memang garang..😀

    Reply

  2. aishah
    Jun 07, 2011 @ 10:15:59

    wah… garangnya! tapi kalau bawak kontena mana buleh kakak… tak muat nak masuk basement! hahahaha😀

    Reply

Leave a Reply

