..my late breakfast today…

Salam jumaat..

Lately ni sy selalu lambat breakfast. Sbb kalau sy breakfast sejurus sampai di opis (dlm pkl 8 la gitu) bos selalu cari2 saya..kdg2 tercekik makan bila bos kejar2 gitu.so,kira thn baru azam baru la kunun..sy brekfes pkl 9.tp problem nk beli mknan kat cafe tu plk,tkt kantoi dgn org2 yg berkenan..so jln terbaik adalah brekfes air 3 in 1 dan bwk roti dari umah lah hahahahaa…so ni la bekfes sy hari ni…

ipoh white coffee 3 in 1 and choc butterscotch

6 Comments (+add yours?)

  1. K-lynn
    Jan 21, 2011 @ 09:30:57

    ni bukan choco raisin ke?
    aku suka butterscotch.

    Reply

  2. aishah
    Jan 21, 2011 @ 09:38:27

    hehe😉
    i pun sama… ada stock 3 in 1 kat office ngan roti and peanut butter…

    Reply

    • mamawafiy
      Jan 21, 2011 @ 09:40:11

      hmmm btl la kan aku rasa dh tua2 ni kena standby roti la at least kat office supaya tak kebuloq (hahahaa adakah anda rasa anda tua?🙂

      Reply

  3. K-lynn
    Jan 24, 2011 @ 11:25:34

    Beb… aku baru prasan yang kau kata kantoi tu..
    Kalau aku kebuluq kan, aku tak pedulik pun.
    Tapi turun tapau, terus naiklah.. Yang penting, kita sendiri mau ingat.
    Nak kantoi, kantoi lah.
    Orang buat kerja macam lipas kudung tak nampak..
    Heheheh

    Reply

    • mamawafiy
      Jan 24, 2011 @ 11:28:50

      iye sbnrnya aku mmg nak tulis cam apa yg ko tulis ni..kalau dh lapar, even K*N pun sergah aku, aku akan buat muka selamba pastu kata :aii nak suh saya mati kebuluq ke dato’?: hahahaha jahat kan aku….btw..mmg la tapau kan.tak kuasa nak mkn kat cafe tu weii

      Reply

Leave a Reply

