….arrghhhh tetiba aku tension….

haduyai..

tadi ok ok..

tetiba aku naik angin…

: salah aku ke kau tak menang tender tu, kalau dokumen tender kau mmg terang-terang tak lengkap..segala borang yg diminta (wajib) kau tak kasi, then kau bising-bising dgn SP*M pulak kata kami tak telus..bengong weiiiiiiiiiiiii :

nah..aku bakul sampahkan jer proposal kau tu…

makan hati jantung limpa paru bagai la keje mcam ni….

2 Comments (+add yours?)

  1. liya
    Jan 04, 2011 @ 14:22:49

    uiks kak..biar betul??
    Tension kan macam ni..seb baik lia tk keje bhgn perolehan.
    Sabar ok..

    Reply

    • mamawafiy
      Jan 04, 2011 @ 14:26:31

      iye..betul lia…dah byk kali jadi..biasalah manusia yg dah tak puashati camtu la kot…ni dah tak larat nak layan….sabar je la…tapi mulut bebel bebel la jugak..nak makan pun tak selerašŸ˜¦

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: