…sorry Echah…

salam..

hari ni tak de apa benda menarik yg nak di sharekan..hanyalah cerita2 kerja yg rutin…penuh dgn meeting dan paperwork.

dan, tadi sebelum lunch hour ada seorang rakan baik saya yg cute tu, texted me to lunch together..but unfortunately i can’t make it..sebab tgh busy buat paperwork. dan yg paling haru sekali, she texted me at 12 pm or something but i managed to reply back at 3 pm..which i think dia pun bengang dgn saya…sorry Echah dearie..masa aku tgh type sms tu, my boss dtg menyergah..haruslah tak tersend sms ku ittew..dan yang saya amat terharu, dia still reply dan said:

” hehehehe…keje elok2 ye..”

alahai…kesian kawan saya ni..nama je keje satu ministry tapi nak lunch together pun payah😦

to echah: SORRY dear, aku nak cakap next time, tapi i wouldn’t dare to, takut nanti tak tertunai janji…………………..

3 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    Oct 11, 2010 @ 21:04:16

    hahaha… terharunya…
    takde apalah sally… I okay jer.. nak bawak jugak u jumpa kawan2 yang lain… kita pun dah banyak kali makan sama2 kan masa jamuan raya ari tu…
    🙂

    Reply

  2. ziggurats
    Oct 14, 2010 @ 15:03:37

    Biasalah Sally, keje satu Ministry tak menjamin bley makan sama2. Aku ngan Ayue pun jarang makan sama padahal Department kami sebelah je. Camne?

    Echah understanding punya! No biggie, am sure, kan Echah kan?

    Reply

Leave a Reply

