…mencari bazaar ramadhan paling best…

biasalah, ibu-ibu bekerja akan cari alternatif paling mudah untuk mengisi perut ketika berbuka puasa. dah 6 hari saya memasak hidangan berbuka, 1 hari mengunjungi bazaar, dan hari ni nampak gayanya mcm nak kena cari bazaar lagi lah. masak mungkin 1 lauk sajer…

bila dah dekat bazaar tu, mulalah rambang mata. mcm hari tu, beli sampai tak cukup 2 tangan. nasib baik kaki tak boleh digunakan untuk memegang barang hehehe. pastu, masa buka makan sikit jer. nasi kerabu yang paling sedap dan menarik petang tadi mcm tak pandang jer..sudahnya terkulat-kulat maid saya habiskan makanan2 tu masa sahur esoknyer..kejam tak i..

hari ini macam nak cari murtabak la pulak. cuma tak sanggup beratur je…harap-harap tak lah ramai sangat manusia petang ni…

2 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    Aug 18, 2010 @ 15:25:46

    nasi kerabu adalah terbaeeek.. dapat sebungkus, tak dapat benda lain pun tak pe… (tapi kalau dapat murtabak dan akok bersama2 lagi alhamdulillah!)

    Reply

  2. shahsulong
    Aug 18, 2010 @ 17:42:28

    murtabak dpn uniten tu sgt glamer. order semalam, hari ni belum tentu dapat lagi. sungguh berbaloi-baloi!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: