…apa susah sangat nak beli kepala ketapi ni…

(bukan gambar ketapi yg sebenar hehe)

    aduhaii…
    bengang betul la..
    apa la yg susah sangat nak beli kepala ketapi ni..
    banyak sangat songeh kontraktor ni..
    dah berpuluh-puluh kali mesyuarat pun tak dapat kata putus…
    dah la mesyuarat pakai translator bagai..
    itu je dah buat mesyuarat ni jadi panjang giler…
    sepatah bercakap, dua belas patah translate nyer..
    boleh jadi giler weyhhhhhhhhh…….

    ni ada lagi 2 hari utk mesyuarat sengal ni..
    banyak benda boleh buat kat opis kalau kira 2 hari tu..
    aduhai..harap2 ada magic la kali ni..
    hopefully they’ll agree by today….

4 Comments (+add yours?)

  1. fizamior
    Jun 23, 2010 @ 16:22:05

    kahhhh… i ingat si wafiy yg nak beli kepala keretapi…hakhakhak!!!!!

    sabar babe, sabar…. kontraktor mmg gitu…

    Reply

    • mamawafiy
      Jun 24, 2010 @ 12:39:25

      huhu kalau wafiy yg nak beli..harus aku zasss jer..ini gomen punya loo..tala berani jugak maaa..aku layankan jer..ada 2 hari lagi huhu..silap2 saturday kena dtg miting kat depot sentul pulak..demmm

      Reply

  2. aishah
    Jun 24, 2010 @ 12:58:25

    sabar ye mama…🙂

    ingat, keretapi ni… rakyat malaysia nak pakai… banyak pahalanya tu…🙂

    Reply

    • mamawafiy
      Jun 24, 2010 @ 15:26:28

      yelah echah..kalu tak sabar mau aku lari jer ni..kang kena azab dgn Allah sebab tak jalankan amanah pulak🙂

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: