…bila Damia melaram…

huhu..
Damia ni mmg very the gegerl la..
kecik-kecik dah sibuk nak imitate mama buat apa..
kalau pagi-pagi tu, mama sibuk bersiap-siap, dia pun sibuk nak bedak muka dia tu..pastu sibuk memunggah handbag mama…
pagi tadi, ini lah aksi Damia..

sila abaikan aksi Wafiy atas katil tu..hehehee

rosak jugak handbag mama tu Damia sayang oii..

lawak kan anak dara kenit saya ni?
habis diusungnya handbag tu sampai ke bawah..
lama-lama nanti mau rosak jugak bendalah tu (tak dapat la Mia merasa nak pakai handbag mama nanti..alah, lagipun handbag murah, Bonia aje..tahan lama ke?)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: