…mother’s day celebration…

hi all..

saya gembira sebab tahun ni so special..
saya cuti 2 hari untuk sambut Mother’s Day tahun ni..sebab anak dah dua orang heheheeheeee….apakah punya reason ni ha?

hari Ahad last wiken, kitorang celebrate kecil-kecilan jer. buat kat Pantai Kelanang, my sweet village. buat BBQ sikit-sikit jer..nak buat banyak takut membazir sebab my cousins yg berjanji-janji tak dapat datang pulak..nasib baik tak marinate ‘binatang laut’ banyak-banyak…

wafiy dan damia memang enjoy main pasir..korek-korek bagai. risau jugak mula-mula, takut demam ke apa. tapi, so far alhamdulillah okay.

gambar-gambar saya cilok daripada FB kakak sayang saya, Joy..

girl in orange: kaka my lil sis, with 'kakak' wafiy...

budak yg puas main pasir pantai

bukan halau hantu laut yer...

baiklah, kembali serius..

Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu di luar sana. Mei adalah bulan menghargai ibu-ibu, terutamanya tentang pengorbanan dan kasih sayang yang tidak bertepi mereka.

Saya ucapkan terima kasih kepada mak saya yang sentiasa bersama saya samada susah atau senang. I love u so much, mak…and my love is unconditional and unsatiable. Hope we will be together and grow old together…….

sudah la..itu saja..

5 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    May 14, 2010 @ 21:00:46

    happy mother’s day mama!😀

    Reply

  2. shahsulong
    May 14, 2010 @ 22:31:43

    happy mother’s day, aKak!

    Reply

  3. shahsulong
    May 18, 2010 @ 13:10:08

    eh sy da invite akak la! byk kali😥

    em, kasik saya email lain bleh? pm kan kat fb?

    Reply

Leave a Reply

