…damia dipaksa gunting rambut (oleh pengawas)……

hwahwahwaaaa.
sedih sungguh damia..
sebab kena paksa potong rambut
oleh pengawas rumah yang tidak ditauliahkan…
sebab pengawas tu rimas sangat tengok rambut adik yang terlampau…
dah sebab adik tak berdisplin menjaga tatacara rias rambutnya..
ha, amik kau damia…

masa dah memang gawattt.....

huh tgk tu..ayak mata dah belemuih kat muka

sekarang, baru lah berdisplin, kan Damia🙂

15 Comments (+add yours?)

  1. gambit
    Mar 07, 2010 @ 23:54:48

    ni kena denda sebab kentutkan orang malam tu eh???

    Reply

    • mamawafiy
      Mar 08, 2010 @ 08:35:40

      hahahahaaaaaaaaaa terlepas sudah rahsia anak daraku kentutkan orang..nasib baik encik tak kena sedas haaaaaaaa. sbnrnya cerita ni dah lama..sblm gi seminar tu lagi (di mana kejadian kentut mengambil tempat)…

      Reply

  2. aishah
    Mar 08, 2010 @ 08:46:09

    haha.. damia kentutkan orang? haha… nakal budak ni.🙂

    kesian damia kena potong rambut… tak ayu la nanti…. mesti muka sebijik jadi macam wafiy..

    Reply

    • mamawafiy
      Mar 08, 2010 @ 08:47:44

      itulah..malu i. nasib baik yg kena kentut tu pompuan, anak dara…buatnya encik yg bujang-hensem tu kena habislah saham (mcm lah aku nak kawinkan damia dgn dia..berjanggut dia tunggu). mmg dah sebijik mcm wafiy tauu

      Reply

  3. shahsulong
    Mar 08, 2010 @ 09:33:23

    siannya damia……………..

    bleh tak rasa nk nangis utk dia?

    huk huk

    Reply

  4. liza
    Mar 08, 2010 @ 11:15:34

    hehe..comel gak rambut pendek..sian mia nangis

    Reply

  5. tunbegia
    Mar 10, 2010 @ 09:01:04

    sungguh mencabar kan mengguntingkan rambut budak kecil yang ketakutan,

    salamm,

    Reply

  6. fiza
    Mar 10, 2010 @ 16:45:19

    kesiannya damia kene rambut pendek… tp muka mmg terus jadik sebijik mcm abg dia… hahaha!!!!

    Reply

  7. liya
    Mar 11, 2010 @ 10:47:11

    kak,lia gunting sendiri jer rambut nuha..mula2 dia behave tp lama2 dia bosan gak😛

    Tp dah selamat dah pun..

    Reply

  8. Trackback: …kata-kata daripada Wordpress: 2010 in review… « life’s like that

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: