…betapa susah menjadi ‘orang harapan’…

baru balik dari Seminar Pengurusan Strategik 2010…
terus terkejut dari ‘lena’..
bahawa SKT 2010 unit saya adalah totally under my control, and ARE my responsibility to ensure we achieve that.
boss harapkan saya, saya nak harapkan siapa?
(pandai-pandailah salina…sort things out ASAP)

gambar yg serius ittew akan saya upload nanti..
memang panasssss bila berdebat dgn division lagi nak-nak dgn BP pak itam tu🙂
nasib baik boss besar dan boss sedang amatlah memahami…

banyaknya benda nak kena atur balik..
aduhai, dah jadi ketua unit ni, way of thinking saya dah mula beransur ubah
jadi keras hati sikit…
campur EQ sikit…
campur emphaty sikit…
campur hardwork…..
mudah-mudahan Allah bantu kita semua dalam perjalanan ini…

5 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    Mar 07, 2010 @ 20:57:01

    wow. we can do it!😛

    Reply

  2. aishah
    Mar 08, 2010 @ 08:46:56

    wow tu kepada kesedaran yang kau rasa…😛 mantap ah!

    Reply

  3. shahsulong
    Mar 08, 2010 @ 10:12:58

    tentu rasa lagi [s]KE[/s]tua kan?

    hi hi hi

    best of luck, kakak. and echah too😀

    Reply

Leave a Reply

