..leganya bila weekend datang lagi…

hush..
hari ini betul -betul jadi superwoman lah saya….
penat sangat rasanya..
tak payah sebutlah saya buat apa hari ni yang sampai penat sangat tu
biasalah, kerja pejabat..
nak komplen karang, rasa macam tak ikhlas je
tapikan, kadang-kadang saya rasa life is not fair to women
macam rasa ada double standard lah
macam tadi, dalam msyuarat saya sorang ke pompuan
pastu, kalau ada break 5 minutes, diorang yg lelaki akan lepak hisap rokok ramai-ramai
tapi saya ni..
nak ke tandas pun sorang-sorang
tapi, bila fikir-fikirkan, tak de hal lah itu semua
itu belum kira kalau mesyuarat dengan mat saleh yang agak cranky dan gatal..
boleh dia make fun of us (women lah)..
hey, tak boleh diingat-ingat….

tapi, i’m just fine with that
tak payah emo sangat la ye
petang tadi hati saya dah berbunga-bunga..
sebab, esok lusa CUTIIIIIIIII
YAHOOOOOOOOOOOOOOOO…..

2 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    Feb 05, 2010 @ 23:26:00

    kelakar la mama…
    yes, you’re a superwoman! all of us are!🙂

    buat derk ja… biasalah orang ada je perangai masing2 … rilek okay.

    Reply

    • mamawafiy
      Feb 07, 2010 @ 08:12:05

      echah..tq
      but i believe every women is a superwomen on oyr own way kan..
      kalau tak bab kerja, bab family…
      hehehe🙂

      Reply

Leave a Reply

