parlimen lagi…….

salam
hari ni saya bertugas di Parlimen lagi
kali ini menggantikan office mate yang tak dapat hadir sebab dia pergi kursus (yg sepatutnya saya hadiri tapi saya taichi kat dia hahaaa🙂

kadang2 seronok juga dengar MP2 ni berbahas
ada yang bernas, ada yang tak logik dan ada juga yang lawak
kadang2 mereka merepek jugak
itu yg tak tahan
but for the sake of our beloved Malaysia
they ARE really valuable..especially to rakyat who elected them untuk mewakili suara dan cetusan hati rakyat sendiri yang tak mampu untuk berbahas di Parlimen yang mulia ini…

sebenarnya, adalah sesuatu yang menarik bila kita berada di Parlimen ini
bukan semua orang berpeluang ke sini
hanging around with the YBs..and sharing the same ground and oxygen with the VVIP..
bukanlah saya kata saya bangga berada di sini
but the point is…saya sedang memotivasikan diri untuk stay alive hari ini hahahaaa🙂🙂

4 Comments (+add yours?)

  1. MiJa
    Dec 02, 2009 @ 19:32:05

    woo…best jugak ada chance masuk situ!

    Reply

    • mamawafiy
      Dec 03, 2009 @ 09:08:02

      mija…mmg best tau…no wonder selalu ada saja rombongan kanak-kanak (?) sekolah datang melawat Parlimen ni. I think it such a great idea utk perkenalkan kpd youngsters bout our sistem perlembagaan..

      Reply

  2. fiza
    Dec 03, 2009 @ 10:25:20

    dok parlimen mmg bosan… huhu.. sabor yek😀

    Reply

    • mamawafiy
      Dec 04, 2009 @ 14:07:45

      huh..bet u’ll feel the same way as mine kan everytime datang sana…syukur pembentangan bajet is over..

      Reply

Leave a Reply

