…semalam adalah birthday saya (dan aidiladha juga..)

huiu..weekend ni paling kelam kabut lah
on 26th, our 4th anniversary
on 27th, my birthday
dan juga sambut aidiladha
rumah mak saya ada korbankan sekor lembu…jadi agak kelam kabut sikit nak buat itu-ini at the same time semua org tanya ada party birthday ke kali ni..
apa punya soklan daa..dah tentu ada..sekali dengan kenduri korbankan lembu tadi lah…
ha..makan sup daging puas2..saya belanja huahuahuahua🙂🙂
tapi saya tidak makan daging ittew..
bukan vege..tapi mme alahan pada daging lembu dan daging yg sewaktu dengannya
jadi saya buat tak heran jer la dgn daging lembu tu..(nak upload gmbar kek, tapi malangnya kek dah punah sebelum sesi photog)

my wish for my brithday:

semoga saya sentiasa jadi insan yg ingat diri. semoga saya gunakan umur dan kesempatan yang ada ini untuk melakukan yg terbaik untuk diri saya, keluarga, agama dan negara yang saya cintai ini. semoga tabiat buruk saya sebelum umur 30 tahun ni dapat dihapuskan dan diganti dengan yang baik2 belaka…dan semoga allah limpahkan rezeki dan kekuatan kepada saya untuk berbakti di dunia ini….

my wish for my 4th anniversary:

semoga ikatan ini kekal selamanya. semoga kami diberikan kekuatan untuk menghadapi segala rintangan yang mendatang. semoga allah berkati rumahtangga kami dan jadikan kami keluarga yang berkualiti di dunia dan di akhirat. semoga kami juga diberikan kekuatan fizikal dan mental untuk menjalankan amanah allah di muka bumi ini di samping mengekalkan rasa kasih sayang dan saling menhormati di antara kami…

and last but not least, my wish for aidiladha:

semoga allah terima pengorbanan yang telah kita lakukan kali ini…dan semoga allah kurniakan kelembutan jiwa kepada kita untuk menghayati erti pengorbanan yang sebenar sebagai seorang muslim dan khalifah allah di muka bumi ini..

sekian..saya (yg dah tua ini) menulis…..

6 Comments (+add yours?)

  1. shahsulong
    Nov 28, 2009 @ 22:09:47

    amin ya robbal alamin

    Reply

  2. MiJa
    Nov 30, 2009 @ 11:11:21

    Happy belated birthday mamawafiy~
    eh,sama la anniversary kita! kihkih

    Reply

  3. farah
    Nov 30, 2009 @ 12:14:32

    happy birthday salina! semoga murah rezeki selalu😀

    Reply

Leave a Reply

