…macam-macam Ben10…

anak lelaki saya ni mmg kipas-susah-mati Ben10 ni.
saya pun tak tau dari manalah dia dapat tau pasal BEn10 ni
maybe kat cartoon network kot..kan ada Ben10 marathon show every saturday
silap saya la bagi dia tgk channel tu kan
owh ya..sepupu2 dia pun mmg tgh naik dengan bendalah ni
no wonder lah dia pun sama naik kan..
memula nak sepender Ben10..saya carikan lah merata-rata
(maybe some of u out there know this story..kat FB saya ada ceritakan)
owh ye sebelum dia nak sepender tu, dia nak jam yg boleh keluarkan suara Ben10 tu..yg besar gedabak..pastu nak yg ada cahaya pastu nak yg elegan pulak..so ada 3 jam Ben10 la ni
pastu my friend’s wife hadiahkan pulak bola Ben10 kat dia..lagilah dia suka…
pastu nak shirt Ben10 pulak…
aduh..bukan sehelai..nak 3 helai sekali..
lastly (hopefully lah), kat Zoo Melaka last wiken dia nak topi Ben10 pulak…hem belikan je lah..macam2 Ben10 tu…

ni gambar2 dia beraksi dgn bola yg auntie ifa bagi..tq auntie

Leave a Reply

