…mama mana tak sayangkan anaknya…

hemm..
emo sikit pagi2 ni..dah la kat office..(harap bos tak kacau i masa ni)

pagi tadi, lepas parking, nak naik ke office dari basement tu..saya ternampak seorang ibu sedang mencium anak perempuannya sebelum masuk ke TASKA kat basement office saya…
i’m touched and automatically the mothers’ inner thought hit me..yes..i miss my lil daughter and my son…even i’ve just arrived at my office..

untuk anak2 mama:

bukan sengaja mama tinggalkan kamu berdua kat rumah tanpa mama..
mama bekerja…untuk kepentingan negara juga
mama bukan suka2 nak tunjuk kat orang yg mama ni bekerjaya, sampai sanggup tinggalkan anak2…
entah..susah nak jelaskan…
tapi, mama janji…
there’s something rewarding for u all later okay…

MAMA LOVES U ALL SO MUCH..

Muhammad Amirul Wafiy, and
Nur Damia Maisara…

syg miaMamawafiy2

8 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    Nov 05, 2009 @ 10:52:45

    ala la la…

    mak aku lagi la.. mesti teringat je kat aku kan…

    anak dia jauh di perantauan…

    Reply

  2. farah
    Nov 05, 2009 @ 11:47:24

    uhuk saya pon sayu jugak nak tinggalkan afif setiap kali opis..

    Reply

  3. fiza
    Nov 06, 2009 @ 08:45:56

    tsk**tsk***… sedih jugak.. uwaaaa… hari2 dok tinggalkan anak… tak sampai hati… kalo laki kaya blh la jadik housewife…huhu~~~

    Reply

  4. lia
    Nov 09, 2009 @ 15:18:13

    Betul tu kak..dan atas kesedaran itu sy berfikir utk berenti kerja.. Teringin tgk anak2 depan mata setiap saat..

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: