…saja suka-suka…

nampak sangat saya tengah boring kan kawan-kawan..

nah tengoklah foto2 anak2 saya yg dua orang tu…tetiba jadi rindu dgn mereka…

waify tak habis2 dgn 'peace' dia

waify tak habis2 dgn 'peace' dia

sayang adik dan abang

sayang adik dan abang

masa ni nak ke klinik bawa Damia cucuk 6 bulan

masa ni nak ke klinik bawa Damia cucuk 6 bulan

ishh Mia nak tgk papa la abang...jgn tarik kepala Mia

ishh Mia nak tgk papa la abang...jgn tarik kepala Mia

Image016

6 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    Sep 16, 2009 @ 09:10:33

    makin lama makin seiras muka budak berdua ni. aku dapat bayangkan wafiy ni jadi abang yang protective nanti…. hehe…😉

    Reply

    • mamawafiy
      Sep 16, 2009 @ 11:01:25

      hahaha sama ke..ye la protective nye..asik nak kerjekan adik dia jer..pantang nmpk adik tgh pegang toys dia..mulalah nak merampas..tapi aku rasa standard la bebudak baru dpt adik cam tu kan..

      Reply

  2. fiza
    Sep 16, 2009 @ 21:05:45

    hye mama wafiy… tQ for singgah my blog…ae ur baby gurl pon name damia ekk…hehehehe…how sweet…both of them look alike okehh..haha..kata adik beradik kan…🙂

    Reply

  3. kaklong nuzula
    Sep 17, 2009 @ 17:55:25

    lama tak tgk gambar damia… dah besar nampak… dah blh buat apa yer? auliya stil duk guling2 cam tu.

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: