…adoiyai…

dah 4 hari aku naik keje lepas maternity leave ni..
masuk2 jer..dah start gear 5 (kalu naik kete manual la…)
tapi agak bersyukur sbb i got a very understanding bigboss and smallboss (ada ke term ni…)
damia dan wafiy pun tak buat perangai tinggal dgn maid..
kalau maid aku buat perangai dgn depa..itu aku tak tau la..tak sempat nak kaji lagi..
yg penting..tiap2 hari aku balik lewat..keje banyak wooo..
rasa lain macam..sbb before this kalau jam mencecah 5.30 aku dah mula gelisah kalau miting/keje tak habis lagi sbb kena fetch wafiy kat taskaa..
now..aku selamba je mcm takde perasaan..member opis pun agak pelik..
ye la aku dah tak terkejar2 nak amik wafiy..kalau dulu if miting lambat habis alamatnya wafiy akan ‘merempat’ di tangga taska dgn cikgu syam dia..skrg ni tidak lagi..wuhu..best dan nyaman tak terkata..
selasa lepas..after opis hour we all ke South City Plaza ..main boling dan makan2 sempena persaraan DAto’ dan bos sederhana dan pertukaran my collegue ke Perak…habis dlm kol 9 lebih..best la sbb dah boleh bersosial skrg ni…
lepas ni..aku plan nak start main badminton every tuesday lps opis hour..saje nak lepas tension keje..boleh ke papa????heheheeee..

2 Comments (+add yours?)

  1. farah
    May 21, 2009 @ 21:03:24

    eceh…bersuka suki pn salina skang hehe

    Reply

  2. aishah
    May 22, 2009 @ 15:58:48

    alangkah bahagianya kalau kau betul2 turun main badminton.
    taklah aku sorang2 je pompuan.
    asek2 lawan atok, nasib la pauzi tu sudi nak regu ngan aku. huhu.
    siva dah nak tukar eh? dia pun best main badminton.😛

    Reply

Leave a Reply

