…anak-anakku (yg lasak)…

korang nak tau tak..si damia ni..kecil2 cili api..baru 2 bulan umurnya dah pandai nak buli abang longnya…tak caya tgk gambar2 ni:

memula dok jauh2..ala2 x nak kawan gittew

memula dok jauh2..ala2 x nak kawan gittew

later on...adik mia dah mula tunjuk aksi menjeling jeling..si abg ye2 je wat peace

later on...adik mia dah mula tunjuk aksi menjeling jeling..si abg ye2 je wat peace

aik...abg nanges? sbb adik mia dah cucuk mata abg..appadey

aik...abg nanges? sbb adik mia dah cucuk mata abg..appadey

aduh…gawat la mcm ni…ni baru 2 bulan..esok2 abg plk takut dgn adik dia..hahaaaa🙂

11 Comments (+add yours?)

  1. farah
    May 15, 2009 @ 21:47:03

    hahaha cemane ni wafiy…kena buli ngan adik plak..cayala damia!

    Reply

    • mamawafiy
      May 15, 2009 @ 22:09:41

      ala sbnrnya wafiy lagi selalu usik mia tau..yg plg x tahan tu, wafiy ‘usap’ kepala mia guna kaki..dasat tak…🙂

      Reply

  2. liza
    May 15, 2009 @ 22:22:07

    hehee..inilah ragam bila dah berdua…nanti betiga lagilaaa…hehee…bila yg ketiga plak awak…:)

    Reply

    • mamawafiy
      May 15, 2009 @ 22:23:42

      tu la tu…kdg2 naik hangin gak…yg ketiga..awak….jgn cari pasal…nantila tgu damia dah bsr skit..awak tu dah cukup ‘haul’ dah tu….

      Reply

  3. lia
    May 15, 2009 @ 23:00:32

    kak, wafiy dah tembam ek..

    Reply

    • mamawafiy
      May 16, 2009 @ 01:46:02

      tu la, sejak dah tak ke taska..kesihatan dah bertambah ok..dah lama tak kena batuk selesema dan demam..makan pun dah ok..cuma manja je lebih2…dah ada org yg blh disuruh2…

      Reply

  4. cikjoyah/madeha
    May 17, 2009 @ 01:55:39

    samalah anak kiterr…yang adik buli kakak…kalau marah pun, buat dekkk jer..jenuh…ni br dua, sat lg masuk yang no tiga ni…tak boleh bayang plak camne…tp anak2 ni penghibur duka lara..kalau tak tengok gelagat diorang, bleh demam chikunga..hehehe…

    Reply

  5. aishah
    May 18, 2009 @ 10:30:03

    haha. kesiannya wafiy…

    damia comel. dagu dia paling comel. haha.🙂

    Reply

  6. miJa
    May 22, 2009 @ 07:41:42

    cayalah baby mia!!! hahaha

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: