…tag langsing dari lia..

TAG CABARAN LANGSING

ini tag daripada lia..mengenai berat badan la plak…aku tau la aku gemuk..lia ni saje jer ek..hahaaaa🙂
tapi disebabkan akak baik hari ni..akak jwb la jgk ye…

1) Berapa kah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
berat : 60kg (suka sikit sbb dh turun 14kg lepas bersalin) tinggi : 157cm…

2) Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
Paling berat adalah 74kg iaitu sewaktu bulan2 terakhir mengandungkan damia. Usia? mestilah 29 tahun

3) Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
takde langsung..tu pasal aku tak langsing2 dari start kawin sampai la ni hahaaaaaaa

4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat ? Usia anda pada ketika itu?
kalau masa darjah 1 boleh?hahaaa…ok ok…kalau masa remaja mmg la ringan jer..tapi yg paling ideal masa zaman kolej..48kg….

5) Anda pernah sertai program pelangsingan? nyata kan kejayaan anda..
tak pernah setakat ni…malas la…lagipun aku takla gemuk sgt kan….

6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda paling terendah?
makan buku hahaaaa (berjaga malam masa study la tu)

7) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?1
mengandung la..sama cam lia..tak pernah ada kejadian lain lagi..

8) Apakah Target anda untuk kurus selepas ini?
rasanya berat camni dah ok kot utk ibu kpd 2 anak..kalau nak kurus pun mungkin turunkan dlm 2kg jer ke…

9) Miliki gambar anda dahulu dan kini?
gambar dulu…dalam laptop takde..gmbr terkini pun takde sbb aku ni mmg insan yg tak suka bergambar…betul ni tak tipu…

10) sila upload ok?
aku upload gmbr masa paling gemuk ok la yea..

ha gemuk kan aku....

ha gemuk kan aku....

tiba la masa nak mengetag kawan2…

1. cacah

2. hasliza mamawafiy

3. madeha

DAN SAPA2 YG NAK JAWAB..SILAKANLA

3 Comments (+add yours?)

  1. aishah
    May 07, 2009 @ 11:19:45

    huhuhuuu….kena buat ni…tapi tunggu dulula…

    Reply

  2. liza
    May 09, 2009 @ 09:57:24

    hehe…saya tag langsing nigak..huhu…kita hutang sampai kita kurus dulu yer…hhehehehe

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: