…AKU TENGAH PENING…

ha…title siap caps lock lagi..mmg btl tgh pening la ni..

bukan sebab apa..nak masuk umah baru ni ha..mcm2 hal la…
nak pasang grill..kena mintak permit Majlis…ape kehal nya ni..bukannya aku nak renovate umah aku habis2san sampai berubah jadi mahligai….
cis..nak untung jer Majlis ni…tu semua kena byr..
bab duit ok la aku tak kisah..caj servis la tu..yg aku kisahkan..jadi lambat la proses renovation umah aku ni..
ingatkan nak masuk umah baru hjg bulan ni..
mcm tak dapat jer…

nak tanya la kwn2 yg pernah masuk umah baru ni….how about u all punya experience on this matter? share la skit..
tq in advance🙂🙂

4 Comments (+add yours?)

  1. en_me
    May 07, 2009 @ 09:38:09

    masuk umah baru tewww.. tahniah… jgn luper sembahyang kan dulu..

    Reply

  2. liza
    May 07, 2009 @ 11:16:26

    awak…nk pasang grill kena mintak permit ke?????saya tak tau ni…dahlaa saya nk tgh pasang grill dah ni

    Reply

    • mamawafiy
      May 07, 2009 @ 12:21:39

      kata tu, kat certain area jer kena permit….area awak x de kot..cuba la check nanti x psl2 kena saman

      Reply

Leave a Reply

