…award dari seseorang…

award-logo-hrs-744509-1

dapat award ni daripada puan lia haris..tengkiu dik…sesungguhnya akak amat menghargai persahabatan kita walaupun kita berjauhan..tapi lia dan anak2 sentiasa dekat di hati….ewahhh…

seterusnya..sebagai balasan kpd award ni..ada benda yg aku kena buat..

1. Letakkan logo award ini di blog anda- done

2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra- mak byknya…
3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui β€˜backlink’ dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.
4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

cacah a.k.a PSU HRMIS
my best friend..dia yg mengajar dan bagi insprasi kpd aku utk start up a blog..seorang yg sgt la MESRA..dan peramah..kawan dan adik yg baik dan manja serta kuat merajuk hhahahaaaa….tapi dia ni mmg rajin update blog dia dan an IT savy..bukan mcm aku…buta IT…cacah, terima la award ni dgn penuh mesra..awwww…

faruqy a.k.a ayah aiman
dia ni pun one of my best friend…blog dia mmg selalu tak terupdate hahahaa..tapi setiap post dia mmg best dan berinspirasi…karekter mcm aku…suka fikir..fikir dan fikir…sangat baik sbg seorang kawan…dan dia mmg deserve this award..friendship 4ever bro..

mr SVL..
blog dia mmg sempoi..my senior officer yg hencem sgt..entry2 dia mmg sgt melucukan tapi dia cerita perkara yg benar…about our world today..

khas lisha
mama naylie yg mesra..kenal dia melalui hubby aku (khas ni classmates hb aku kat poly dulu)..saya suka berkawan dgn awak….tq 4 the friendship

hasliza mamawafiy
nama anak kami sama…sebijik..aku kenal melalui blog jgk..x pernah jmpa tapi dah rasa mesra..so..selamat berkawan..

connie mummy sya sya
kenal thru blog jgk…blog dia best sbb byk gmbr anak dia yg cantik…

nurnana
kawan blog cacah yg pandai yg kemudiannya jadi kawan blog aku..blog dia best sbb post dia ikhlas…tak de selindung2…bila la kita nak jmpa yea nana

madeha
kwn ptd aku yg dok kt UK la ni….blog dia mmg best sbb dia cerita psl culture kat UK….dan anak2 dia sgt cute

munira
kawan blog juga..x pernah jmpa tapi mcm dah kenal lama….saya hadiahkan award ni utk awak sbg tanda perkenalan..

kak mas
kwn blog aku, seorang cekgu yg kebetulan akan jadi neighbour aku esok2..

ha..dah cukup pun 10…tapi sorryla aku malas nk link blog depa ni..mtk mahap lia..dah langgar syarat…ala..klu nak link diorang tgk jer blogroll aku….heheheee..aci tak ni…

5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini
i really appreciate ur kindness and friendship….semoga persahabatan ini kekal selamanya….mudah2an

ok la..siap jgk post ni..dah lama draf tapi asik sangkut jer….k la……bye….

14 Comments (+add yours?)

  1. liza
    May 05, 2009 @ 01:14:56

    wah…saya dapat award rupanya..hehee…terima kasih yer salina..:)..mmg nama anak kita sebijik kan..mulanya ingat wafiy jer sama..rupanya muhammad amirul wafiy:)

    Reply

  2. lia
    May 05, 2009 @ 14:01:38

    nama papa hannan pun ada fitri jugak..hahaha..tkde kena mengena ngan topik diatas..

    Reply

  3. I Shed T h i r t y P o u n d s in Under a Month
    May 06, 2009 @ 17:39:16

    Hi, interesting post. I have been thinking about this issue,so thanks for posting. I will probably be subscribing to your posts. Keep up the good posts

    Reply

  4. khas lysha
    May 07, 2009 @ 08:30:10

    wah,.. sy dpt award.. sy pon suker sgt berkwn dgn sally.. biler2 nnt kita berjumpa2an yer,..πŸ˜‰

    Reply

  5. khas lysha
    May 07, 2009 @ 08:31:14

    eh lupa lak!.. thanx 4 d award and 4 the friendship too.. muuuaahh!!

    Reply

  6. aishah
    May 07, 2009 @ 11:27:04

    hihi…thanks sally…bagi award…πŸ™‚ thanks for being around jugak…

    eh, nanti pergi kenduri sani dapat la jumpa kak nana…eh…πŸ™‚ insyaAllah…πŸ™‚
    miss you!

    Reply

  7. mamawafiy
    May 07, 2009 @ 12:22:49

    sama2πŸ™‚
    miss u 2..heheee

    Reply

  8. FaruqY
    May 11, 2009 @ 09:50:30

    maaf maaf maaf. have neglected to visit your blog for such a long time! I do not deserve such an award from you, huhu~

    haha ko tak nak tag aku yg purse tu ke? hehehe~

    Reply

  9. nana
    Jul 10, 2010 @ 01:55:52

    setelah setahun lebih, baru i tahu ada org puji i kat sini. tengs sally.
    huhuhu

    Reply

Leave a Reply

